Wolne stanowiska pracy

Konkurs na stanowisko inspektora ds. rejestracji zdarzeń drogowych i kierowców

Komendant Miejski Policji w Kielcach ogłasza konkurs na stanowisko

 

INSPEKTOR

 ds. rejestracji zdarzeń drogowych i kierowców

(w Wydziale ds. Przestępstw i Wykroczeń w Ruchu Drogowym)

umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika

 

Zakres głównych zadań/obowiązków:

- Rejestruje karty zdarzeń drogowych w systemie SEWIK oraz  archiwizuje karty Mrd-2.

- Udziela odpowiedzi na wnioski dotyczące zaistniałych zdarzeń drogowych.

- Rejestruje karty Prd-5 w KSIP oraz zajmuje się ich archiwizacją.

- Prowadzi rejestr kart Prd-5.

- Przyjmuje zgłaszających się interesantów zgodnie z obowiązującymi zasadami.

 

Warunki pracy:

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca biurowa,

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

- naturalne i sztuczne oświetlenie,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy,

- praca na piętrze,

- budynek nie posiada windy, istnieje podjazd dla osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania niezbędne:

 

- wykształcenie średnie,

- obsługa komputera w stopniu dobrym,

- Znajomość przepisów Ustawy o Policji, Kodeksu postępowania administracyjnego i Ustawy prawo o ruchu drogowym.

 

Wymagania pożądane:

 

- praca na stanowisku administracyjno – biurowym przez okres 2 lat.

 

Wymagane dokumenty:

 

- życiorys i list motywacyjny,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy,

- podanie o przyjęcie do pracy napisane odręcznie.

 

 

 

Termin składania ofert upływa w dniu 2 listopada 2014 r. (decyduje data wpływu do urzędu)

 

Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania. Do składania ofert zapraszamy również osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji wyżej opisanych zadań. Planowany termin zatrudnienia - listopad 2014 r.

 

 

Metryczka

Data publikacji : 24.10.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Kielcach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Brzozowski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Brzozowski
do góry